اگر زمانی که هندزفری را به گلکسی S8 متصل می‌کنید صدای از هندزفری خارج نمی‌شود و مطمئن هستید که هندزفری سالم است، احتمالا جک هدفون گوشی دچار مشکل شده و نیاز به تعویض خواهد داشت. خوشبختانه تعویض جک هدفون گلکسی S8 سامسونگ کار خیلی سختی نیست و شاید سخت ترین مرحله انجام این تعمیر مربوط به جداسازی قاب پشت گوشی از بدنه آن باشد. طبق تخمین ما تعویض جک هدفون گلکسی S8 سامسونگ چیزی مابین 45 ال 90 دقیقه از زمان یک تعمیرکار را می‌گیرد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم به آموزش مرحله به مرحله و تصویری نحوه تعویض جک هدفون گلکسی S8 سامسونگ بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. همچنین در صورتی که در حین تعویض جک هدفون گلکسی S8 سامسونگ به مشکل برخوردید، می‌توانید با ثبت سفارش تعمیرات سامسونگ، تعویض جک هدفون گلکسی S8 را به کارشناسان موبایل کمک واگذار نمایید. با ما همراه باشید.

قرار دادن آی‌اوپنر در مایکروویو
بررسی قطعات گوشی تعویض ,هدفون ,گلکسی ,سامسونگ ,مرحله ,گوشی ,هدفون گلکسی ,کارشناسان موبایل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهترین سایت twin rozblog سبزاندیشان کنکور سبزوار سیمـــای هــــرند و جلـگــــه نقاشی ساختمان اسباب کشی منزل دراصفهان آجر سفال, آجر نما,, آجر قرمز , 09128663820